مهم‌ترین حوادث امروز ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف محموله ۲۱ میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر مشخص شد رانندگان این خودرو‌ها فاقد هرگونه مدارک قانونی برای حمل بار خود هستند افزود: در این رابطه طی هماهنگی با مقام قضائی از خودرو‌ها بازرسی به عمل آمد که در نهایت ۲ هزار و ۸۰۰ عدد لامپ، ۹۷۵دستگاه دیجیتال ترمومتر، ۴۵دستگاه ماساژور و ۱۲دستگاه بخور سرد خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش این کالا‌های خارجی قاچاق برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۱ میلیارد ریال است اظهار داشت: در این زمینه رانندگان خودرو‌های مذکور دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

غافلگیری باند سارقان منزل حین سرقت

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از منازل مسکونی حوزه شرق شهر اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از حضور در منازلی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند اقدام به جمع آوری آثار و مدارک بجا مانده از سارقان کرده و با یک سری از اقدامات پلیسی و هوشمندانه دریافتند که این سرقت‌ها توسط ۴ نفر که به صورت باندی با هم فعالیت می‌کنند رخ داده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات علمی و پلیسی گسترده خودرویی که سارقان از آن در سرقت‌های خود استفاده می‌کردند را شناسایی کرده و با تعقیب آن دریافتند که آن‌ها قصد سرقت از منزلی در یکی از محله‌های شهر اصفهان را دارند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه ماموران بلافاصله وارد عمل شده و سارقان را در محل سرقت و حین ارتکاب جرم دستگیر کردند گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت منزل در شهرستان اصفهان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

کشف ۵۶ کیلو تریاک در سمیرم

سرهنگ" سهراب قرقانی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه طرح‌های مقابله‌ای خود حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه خودروی سواری سمند که در حال عبور از این مسیر بودند مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو‌ها طی هماهنگی با مقام قضائی از آن‌ها بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵۶ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بودند را کشف کردند.

کشف محموله ۲۱ میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان / غافلگیری باند سارقان منزل حین سرقت



فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این عملیات گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

نجات نوجوان گرفتار در بالای درخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نوجوانی۱۷ساله که برای آوردن توپ از درختی ۱۲متری بالا رفته بود به علت ناتوانی در پایین آمدن از آتش نشانان کاشانی کمک خواست.

روح الله فدائی با بیان اینکه خانواده این نوجوان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع دادند گفت: تیم امدادنجات به محل حادثه در بلوار دانشجو (جنب پارک آیت الله مدنی) اعزام شدند و این نوجوان را از بالای درخت ۱۲ متری نجات دادند.

 

واژگونی وانت در محور نجف آباد ۶ مصدوم داشت

عباس عابدی با اشاره به حادثه ترافیکی امروز در محور نجف آباد - تیران و کرون گفت: این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۴ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

او با بیان اینکه در این حادثه ترافیکی یک دستگاه وانت بار واژگون شد، تصریح کرد: این حادثه در محور نجف آباد – تیران و کرون رو به روی شهرک صنعتی اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه دارای ۶ مصدوم ۳۰ تا ۵۰ ساله بود، ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه دوکد اورژانس و یک کد هلال احمر اعزام شد.

او ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان بهنیا در تیران و کرون منتقل شدند.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.