رییس مرکز بهداشت ایذه از واکسیناسیون ۴۲ جانباز و بیمار دیالیزی به عنوان گروه‌های در معرض خطر بیماری کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان نوروزی منش رییس مرکز بهداشت ایذه با اشاره به اختصاص ۵۰۰ دوز واکسن کرونا به این شهرستان گفت: تعدادی از واکسن‌ها به گروه‌های هدف شامل ۳۷ بیمار دیالیزی و ۵ جانباز تزریق شده است.

او با بیان اینکه ۱۲۴ دوز واکسن باقیمانده سهمیه بیماران تالاسمی، پیوند اعضا، دیالیز و ام‌اس است و به زودی به بیماران هدف تزریق می‌شوند، اظهار داشت: از مجموع واکسن‌ها که شامل؛ اسپوتینک روسیه، سینوفارم چین و بهارات هند بوده، ۲۰۳ دوز به کارکنان بیمارستان شهدای ایذه تزریق شده‌است.

نوروزی منش افزود: نیرو‌های خط مقدم کرونا در مرکز بهداشت مانند نمونه گیرها، آزمایشگاه‌ها، مراکز ۱۶ ساعته و پزشکان نیز ۱۲۱ واکسن و ۱۰ نفر از نیرو‌های فوریت‌های پزشکی نیز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کردند، البته به طور جدی پیگیر دریافت تعداد واکسن‌های بیشتری هستیم.

رییس مرکز بهداشت ایذه بیان کرد: سلامتی همه همشهریان برای ما مهم است و آن‌ها را عضوی از خانواده خود می‌دانیم، با هر تست مثبت و هر فوتی کرونا همه نیرو‌های بهداشت و درمان غمگین و ناراحت می‌شوند، مردم ایذه لیاقت بهترین‌ها را دارند و ما نیز همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد، ضمن اینکه از مردم نیز می‌خواهیم با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده، برای سلامت خود اهمیت قائل باشند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان ازجمله ایذه در وضعیت قرمز و ۷ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار