مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، گفت: در ۱۱ روز گذشته نزدیک به ۱۵۰۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امید قادری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر‌های نوروزی استان، ۱۴۸۷ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه صورت گرفته است.

او گفت : در این مدت ۲۰ تیم نظارتی در سراسر استان کرمانشاه با همراهی مرکز بهداشت و اداره اماکن به صورت ویژه بر عملکرد تاسیسات گردشگری استان نظارت داشته‌اند.

قادری افزود: با توجه به شرایط خاص استان و حضور مسافران نوروزی این نظارت‌ها تا اتمام تعطیلات ادامه خواهد داشت.

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه افزود: تیم‌های نظارتی در این ایام به صورت همه جانبه وضعیت تاسیسات گردشگری را رصد و با متخلفین برخورد می‌کنند.

او با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون شکایتی در سامانه ۰۹۶۲۹ در خصوص تاسیسات گردشگری استان ثبت نشده است، ادامه داد: این امر گواهی بر ارایه خدمات مناسب از سوی تاسیسات گردشگری استان و عملکرد مناسب تیم‌های نظارتی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد تیم‌های نظارتی ستاد خدمات سفر استان، گفت: از ۲۸ اسفند لغایت ۹ فروردین تاکنون ۶۸ مورد تشویق، ۱۳۶ فقره تذکر و ۳۲ مورد اخطار کتبی از سوی تیم‌های نظارتی برای مراکز اقامتی و پذیرایی در سطح استان صادر شده است.

قادری افزود: مسافران نوروزی که قصد سفر به استان کرمانشاه را دارند حتما از خدمات مراکز دارای مجوز برای اسکان و پذیرایی استفاده کنند و به منظور حفظ سلامت خود از حظور در مراکز غیر مجاز جدا پرهیز نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.