رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، از اقامت بیش از ۲۷ هزار نفر شب مسافر نوروزی در استان کرمانشاه در ۱۱ روز گذشته خبرداد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صابر رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه گفت : از ابتدای تشکیل ستاد خدمات سفر در ۲۸ اسفند تا روز هشتم فروردین‌ماه ۲۷۰۲۸ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

او گفت : از این تعداد ۱۱۷۶۴ نفر شب در هتل‌ها، ۵۲۲۰ نفر شب در هتل آپارتمان‌ها، ۵۶۴۷ نفر شب در مهمان‌پذیرها، ۳۵۲۸ نفر شب در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و ۷۶۸ نفر شب در سایر اماکن مجاز استان اقامت داشته‌اند.

صابر افزود: مراکز اقامتی استان به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت پذیرای مسافران نوروزی هستند.

او افزود: به غیر از شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و گیلانغرب که با توجه به اوج گیری کرونا در شرایط قرمز و نارنجی قرار دارند، حضور در سایر شهرستان‌های استان ممانعتی ندارد.

رئیس کمیته اسکان ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، ادامه داد: با توجه محدودیت‌های جدید بازدید از اماکن و محوطه‌های گردشگری مسقف از جمله غار قوری قلعه، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی و موزه‌های استان تا پایان تعطیلات نوروزی ممنوع است.

او با بیان اینکه هرگونه اسکان غیر رسمی از جمله برپایی چادر در پارک‌ها و اماکن عمومی ممنوع است، ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد خدمات سفر به گردشگران توصیه می‌شود برای حفظ سلامت خود از هرگونه اسکان در مدارس، مهمانسرا‌های دولتی و سایر اماکن غیر مجاز پرهیز کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.