مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان اعلام کرد: نمازجمعه روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به دلیل وضعیت کرونا تنها در چهار شهرستان استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان اعلام کرد: نمازجمعه روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به دلیل وضعیت کرونا تنها در چهار شهرستان استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا حقیان افزود: این تصمیم بر اساس دستورالعمل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهمیت سلامت شهروندان گرفته شده است.

او تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مبنی بر اقامه نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت سفید، آبی و زرد و مشورت با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، نماز جمعه این هفته فقط در شهرستان‌های کوهدشت، پلدختر، رومشکان، چگنی و بخش‌های کوهنانی و معمولان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در لرستان نمازجمعه این هفته در خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان برگزار نخواهد شد.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان با شناسایی ۵۸۰ بیمار جدید به ۷۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید و تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر از مبتلایان به کرونا در لرستان جان باخته اند.

اکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا در وضعیت قرمز، دورود، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشگان و چگنی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.