خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت: دولت به تعهدات خود به مردم لرستان عمل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی خطیب نماز جمعه خرم آباد گفت:در شرایط تحریمی می‌توانیم با تکیه بر توان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان واستعداد‌های جوانان استان به رشد و بالندگی برسیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد طلیعه واکسن کرونا را از زیبایی‌های سال ۹۹ عنوان کرد و افزود: دشمن با تحریم‌های همه جانبه به دنبال ایجاد تفرقه و فاصله بین مردم و دولت بود، اما ملت هوشیار ما با ایستادگی و مقاومت در جنگ اراده‌ها پیروز شد.

او جذب یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از مطالبات اساسی مردم استان در سال جدید عنوان کرد و افزود: دولت به تعهدات خود در حوزه‌های مسکن، اشتغال، راه اندازی کارخانه‌های تعطیل، نیمه تعطیل و تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمل کند.

 امام جمعه خرم آباد گفت: دولت به تعهدات خود به مردم لرستان عمل کند و یکی از مطالبات مردم جذب یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام موجود در استان است.

شاهرخی با اشاره به اینکه کرونا در عین سختی‌ها و دشواریهایی، اما با تدابیر مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به جامعه روح و حیات بخشید.

او بابیان اینکه مردم گلایه‌مند از گرانی‌های سرسام‌آور هستند، گفت: رفع مشکلات معیشتی به‌عنوان احسن الحال برای سال جدید محقق شود..
انتهای پیام/ر

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.