مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت : اگر امنیت نباشد هیچ کسی بر جان، مال و ناموس اش تسلط نخواهد داشت، چون ارزش انسان به عزت و کرامت اوست که در سایه امنیت محقق و حاصل می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی عسکری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت : امنیت بالاترین نعمت است که خداوند عنایت کرده و اگر نباشد آن وقت قدرش را می‌دانیم، هیچ کسی بر مال و جان ناموس خود تسلطی نخواهد داشت.

او گفت : شهیدان و رزمندگان فی سبیل الله در طول تاریخ برای ایجاد امنیت مجاهدت کردند و رفتند تا دیگران زندگی با عزت و کرامتی مسلط بر جان و مال و ناموس شان داشته باشند.

حجت‌الاسلام عسکری فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ امنیت آفرین و قدرت ساز دانست و افزود: برای آنکه از امنیت مطلوب و بدون منت برخوردار باشیم باید آمر و مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

او افزود: باید شکر گذار باشیم که ایثارگران و افراد گمنام داریم که بدون هیچ منتی در پی ایجاد امنیت هستند و بستر امنیت را برای ما ایجاد می‌کنند و تنها افتخار آن‌ها این است که خود را سرباز گمنام امام زمان (عج) بدانند و این نشانه صداقت و از جان گذشتگی آنان است

حجت‌الاسلام عسکری گفت: باید قدردان کسانی باشیم که برای امنیت و آرامش مردم از جان ارزشمند خود می‌گذرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.