رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : بنا بر اعلام وزارت بهداشت، شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، سنقر و کلیایی و کنگاور هم از نظر میزان شیوع ویروس کرونا نارنجی شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : براساس رنگ بندی جدید، شهرستان‌ها اسلام‌آباغرب قرمز و شهرستان‌های گیلانغرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و کنگاور در وضعیت نارنجی قرار دارند.

او گفت : شهرستان‌های پاوه، هرسین و صحنه در وضعیت زرد و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، جوانرود و روانسر هم در وضعیت آبی قرار دارند.

محمدی افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های گروه قرمز و نارنجی ممنوع است. در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۲۱ بیمار بستری و ۱۷۸ نفر سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به دیروز ۲۰ نفر افزایش داشته است.

مهدی محمدی ادامه داد: با فوت ۲ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در استان براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹، تعداد جانباختگان کرمانشاه به یک هزار و ۵۱۴ نفر رسید.

او گفت: هم‌اکنون ۲۵۶ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به دیروز ۱۸ نفر افزایش یافته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۲ مورد بیمار با علائم کووید ۱۹ بستری و ۶۲ نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.