دبیر کمیته محرومیت زدایی کنگره ملی چهار هزار شهید استان اعلام کرد: در جریان برگزاری این کنگره ۸۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان یزدی اهدا شد.

سرهنگ پاسدار مجید صادقی، دبیر کمیته محرومیت زدایی کنگره ملی چهار هزار شهید استان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: کمیته محرومیت زدایی کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعبار استان یزد در طول این کنگره در تلاش بود تا با نام شهدا خدمات متنوعی را به مردم ارائه دهد.

او افزود: به این منظور در طول کنگره، چهار صد جهیزیه و در اجلاس پایانی نیز چهارصد و سی جهیزیه به زوج‌های جوان یزدی با نام هر یک از شهدا اهدا شد.

 صادقی با بیان اینکه این طرح به رونق تولید کالای ایرانی کمک می‌کند، گفت: به این منظور پانزده قلم جنس ایرانی در هر سری جهیزیه‌ تدارک دیده شد.

دبیر کمیته محرومیت زدایی کنگره چهار هزار شهیداستان یزد همچنین با اشاره به دیگر اهداف در این مسیر اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدای والا مقام دارالعباده و ترویج و تسهیل ازدواج در بین جوانان از جمله اهداف مورد نظر در دومین کنگره بین المللی چهار هزار شهید استان یزد است.

او افزود: قطعا ما به برکت این کنگره، این حرکت را ترک نکرده و همچنان ادامه دهنده‌ی آن در آینده نیز خواهیم بودو جهیزیه سرای فاطمی نیز در قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء افتتاح شده تا آماده خدمت رسانی به زوج‌های نیازمند جوان باشد.

 صادقی همچنین اظهار کرد: در مجموع، ۸۳۰ سری جهیزیه در جریان این کنگره به برکت شهدا و با حمایت دستگاه خیرین و نهادی‌های مختلف استان، قرار گاه سازندگی خاتم الانبیاء و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آماده و به زوج‌های جوان تحویل داده شد.

او گفت: در پایان اجلاس کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد، ۴۳۰ سری جهیزیه تدارک دیده نیز، به خانواده‌های از قبل شناسایی شده، تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.