معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از دستگیری متصدیان ۳ واحد صنفی به اتهام توزیع کالای قاچاق و دارو‌های غیر مجاز در اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت بیان داشت: در راستای مبارزه با توزیع کالای قاچاق و جلوگیری از فروش دارو و مکمل‌های غیر مجاز طرح بازدید از واحد‌های صنفی در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ گذشته از ۲ هزار و ۹۸۲ واحد صنفی بازدید شد، افزود: در این طرح، سه واحد صنفی که دارو‌های غیر مجاز و تقلبی و همچنین کالای قاچاق توزیع می‌کردند، شناسایی شدند.

معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ابراز داشت: در بررسی‌های بیشتر از این سه واحد صنفی، ۱۵۰ کیلو مکمل‌های بدنسازی تقلبی، ۱۰۵ کیلو غذای حیوانات قاچاق و ۲۸۰ عدد دارو و قرص‌های غیر مجاز کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه برابر دستور قضائی هر سه واحد صنفی پلمب و متصدیان دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیی هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال براورد کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار