کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان اصفهان پنج درجه سانتی‌گراد افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارشی به استان اصفهان از امروز، گفت: افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های رگباری پراکنده را به ویژه در نیمه غربی استان تا روز شنبه چهاردهم فروردین شاهد خواهیم بود.

او با بیان اینکه وزش باد شدید توأم با گرد و خاک بسیاری از مناطق استان را در روز ۱۳ فروردین درمی نوردد، افزود: با تداوم این شرایط شنبه هفته آینده در بسیاری از مناطق استان تندباد لحظه‌ای و در نیمه شرقی، شمالی، جنوبی و مرکز اصفهان وقوع طوفان و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد گرم‌تر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: آران و بیدگل و زواره در اردستان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و علویجه با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.