هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته سوم می‌شود. این بازی‌ها به صورت همزمان و از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور شروع خواهد شد. در ۲ هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون موفق شد با برتری در برابر حریفان خود تنها تیم ۶ امتیازی این مرحله از بازی‌ها باشد. برنامه کامل مسابقات هفته سوم از مرحله دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

فرش آرای مشهد - گیتی پسند اصفهان/ سالن شهید بهشتی مشهد

در اولین مسابقه حساس و مهم این هفته امروز ۲ تیم فرش آرای مشهد و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. فرش آرا در ۲ هفته گذشته این بازی‌ها نتوانست نتایج خوبی کسب کند و به ترتیب برابر تیم‌های مقاومت البرز و مس سونگون تن به شکست داد و حالا برای جبران این نتایج، فردا با تمام توان و نیروی خود به مصاف تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

گیتی پسندی‌ها در بازی امروز وحید شمسایی سرمربی خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نخواهند داشت. همچنین قدرت بهادری، میثم برمشوری و بهروز جعفری ۳ بازیکن ملی پوش گیتی پسند به خاطر پارگی رباط صلیبی تا آخر فصل نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند. در بازی فردا محمد ناطم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در سالن شهید بهشتی حاضر خواهد شد و بازی ۲ تیم فرش آرا و گیتی پسند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

سن ایچ ساوه - مس سونگون/ سالن فجر ساوه

در دیگر بازی حساس این هفته امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. مسی‌ها در ۲ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر موفق شدند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و با برتری برابر تیم‌های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد، ۶ امتیاز بسیار شیرینی را به دست آوردند. حالا این تیم می‌خواهد در بازی امروز هم برابر سن ایچ پیروز شده و سال جدید را با پیروزی آغاز کند. از طرفی دیگر تیم سن ایچ ساوه قرار دارد که این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی به حساب می‌آید. ساوجی‌ها همچنان مهدی کریمی بازیکن ملی پوش خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار نخواهند داشت. در هر صورت باید منتظر ماند و دید در بازی امروز تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون چه نتیجه‌ای را می‌توانند کسب کنند.

کراپ الوند قزوین - مقاومت البرز/ سالن یادگار امام (ره) قزوین

در آخرین مسابقه مهم این هفته امروز ۲ تیم کراپ الوند قزوین و مقاومت البرز به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی کراپ و در سالن خالی از تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین آغاز می‌شود. کراپ در ۲ بازی هفته گذشته خود یک پیروزی و یک شکست به دست آورد و تیم مقاومت البرز هم در آخرین مسابقه خود موفق شد از سد تیم قدرتمند فرش آرای مشهد عبور کند. مقاومت این فصل یکی از تیم‌های شگفت انگیز بازی‌های لیگ بوده است و می‌توان این تیم را یکی از مدعیان کسب قهرمانی به حساب آورد. از سوی دیگر شاگردان رضا لک در تیم کراپ الوند بسیار امیدوار هستند در بازی امروز برابر مقاومت به پیروزی رسیده و با دست پر سال جدید را شروع کنند. همچنین مهدی جاوید بازیکن ملی پوش کراپ الوند قزوین به دلیل اخراج در بازی قبل نمی‌تواند تیمش را در مسابقه امروز همراهی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
پژمان جمشیدی تو سریال پژمان گفته بود هند به زودی فوتبالش پیشرفت میکنه.
آخرین اخبار