نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم تیغاب گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ منافع روستاییان هم دیده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم تیغاب گفت: در لایحه بودجه۱۴۰۰ منافع روستاییان هم دیده شده است و قیر رایگان در این بودجه گنجانده شد تا راه‌های روستایی شکل بگیرد.

او افزود: در لایحه ۱۴۰۰  برای اولین بار حقوق بگیران بالای ۱۰ میلیون تومان افزایش حقوق نداشته اند.

اسحاقی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی انجام شده است بیان کرد:  بزرگترین بخش ICU استان در قاینات راه اندازی شد و همچنین دستگاه سی تی اسکن نیز در بیمارستان قاین  نصب شده است.

خبر خوش بهداشت و درمانی 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  قرارداد ام. ار. آی و ماموگرافی به نام قاینات بسته شده است و ظرف ۱۰ماه آینده تحویل داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: پیگیر یونیت دندان پزشکی روستای تیغاب نیز هستیم و  به زودی این یونیت برای درمانگاه تهیه خواهد شد.

زعفران، به نام قاین و به کام اسپانیا

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حفاظت از محصولات استراتژیک را شروع کرده ایم تصریح کرد: اکنون زعفران قاین را به نام زعفران اسپانیا می شناسند و برای جلوگیری از این کار طرح هایی در دست اقدام است  که برای به نتیجه رسیدن آن نیاز به زمان داریم.

او افزود: در قاینات و زیرکوه با توجه به ظرفیت تولید زرشک هنوز سردخانه به میزان تولید زرشک نداریم و باید در این زمینه گام های موثری برداشته شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.