پارسال متخلفان حوزه کالا و خدمات در چهارمحال و بختیاری به پرداخت ۸۰ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از رسیدگی و مختومه شدن هفت هزار و ۴۲۴ پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق در سال گذشته خبر داد.

او افزود: متهمان پرونده‌های رسیدگی شده به پرداخت بیش از ۴۴۵ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

عمرون اضافه کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده، چهار هزار و ۳۶۷ پرونده در حوزه تخلفات کالا و خدمات بود که متخلفان به پرداخت ۸۰ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در حوزه تخلفات بهداشت، دارو و درمان نیز کارشناسان مراکز بهداشتی و معاونت‌های درمان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی نیز با بازرسی از این واحد‌ها دو هزار و ۲۹۵ فقره پرونده تخلف را تشکیل و به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع دادند که متخلفان باید شش میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال جزای نقدی پرداخت کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران انتظامی استان در بازرسی از خودرو‌ها و انبار‌ها ۷۶۲ پرونده قاچاق کالا و خدمات را تشکیل دادند و متخلفان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی ۳۵۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریالی محکوم شدند.

عمرون از مردم خواست: تا گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی به ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا سامانه ثبت شکایات tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار