استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری انتخاباتی در صحت و سلامت و مشارکت حداکثری، کارنامه عملی بخشداران را تکمیل و کامل‌تر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت:انتخابات سال گذشته و انتخابات پیش رو کارنامه کاری بخشداران را کامل می‌کند هر چند این انتخابات همانند سایر پروژه هاست، اما در سطح ملی و بین المللی حائز اهمیت خواهد بود.

شجاعی  انسجام، ارتباط کامل، هوشیاری و دقت را لازمه کار بخشداران دانست و اظهار داشت: ارتباط چهره به چهره بخشداران با روستاییان موجب می‌شود تا مردم را به نشاط و شادابی سیاسی تشویق کنید.


بیشتر بخوانید


او خطاب به بخشداران افزود: از افراد جدید که حضورشان برای شورا‌ها مفید است دعوت کنید، زیرا وجود افراد مزاحم و خنثی دردی از مردم دوا نمی‌کند.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: شورا‌ها به افرادی دلسوز، پاکدست، صاحب نفوذ و همراه نیازمند هستند و اگر شورا‌ها دغدغه آبادانی و توسعه را داشته باشند بخش بزرگی از مشکلات در سیستم دولتی حل خواهد شد. شجاعی تصریح کرد: شان واقعی ما صحت و سلامت انتخابات، عدم تخلف و عدم باطل شدن صندوق رای است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.