با حضور رئیس مجلس هشت واحد مسکونی نوساز در روستای زلزله زده قورچای شهرستان رامیان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده رامیان از افزایش سقف تسهیلات برای ساخت و تکمیل خانه‌های آسیب دیده از زلزله رامیان خبر داد و گفت: به علت کوهستانی بودن منطقه که حمل مصالح و انتقال آن به منطقه هزینه‌های ساخت را بالا می‌برد، رایزنی‌هایی انجام شده و قرار است سقف تسهیلات افزایش یابد.


محمدباقر قالیباف افزود: خوشبختانه با کمک نیرو‌های جهادی روند بهسازی منطقه هم در مناطق سیلزده و هم در منطقه زلزله زده، به خوبی پیش می‌رود و امیدواریم تا آخر تابستان امسال ساخت منازل روستاییان مناطق زلزله زده به پایان برسد.

 

سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان هم در جریان این بازدید گفت: به هر واحد مسکونی ۷۶ میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض و ۱۶۰ پاکت سیمان رایگان ارائه شد.


مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: بنیاد مسکن استان به موازات جبران خسارت‌های حوادث غیرمترقبه همچون سیل و زلزله به واحد‌های مسکونی، کار بازسازی و بهسازی معابر روستا‌ها را با هدف آبادانی روستا‌ها انجام میدهد تا تلخی حوادث با برخورداری از خدمات نظام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شیرینی تبدیل شود.

 

قالیباف هم در این مراسم با دفاع و تقدیر از اقدامات جهادی و انقلابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از دغدغه مدیرکل بنیاد مسکن استان در خدمت به مردم و توجه ویژه به روستائیان تشکر کرد.

 

 واحد های مسکونی افتتاح شده در روستای قورچای با همت گروههای جهادی قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان رامیان ساخته و امروز تحویل صاحبان آن شد.

 

شهریور پارسال وقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در رامیان،سبب  خسارت گسترده به روستاهای کوهستانی این شهرستان شد.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.