رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان از تلاش مجلس برای حذف قوانین غیرضروری و دست و پا گیر در مسیر تولید خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر امروز خود به گرگان در جمع خبرنگاران با اعلام این که برخی از قوانین مثل زنجیر به دست و پای بخش اداری است، گفت: در مجلس شورای اسلامی قانون‌های غیرضروری نباید وضع شود و قانون‌هایی که امروز مانع کار هستند باید اولویت قرار دهیم و آن‌ها را برداریم.

 

محمدباقر قالیباف افزود: برخی از قوانین مثل زنجیر به دست و پای بخش اداری است و یک بخش نیز ضعف‌هایی را در اجرای قوانین شاهد هستیم و قانون آنگونه که باید اجرا نمی‌شود و باید تلاش کنیم این مشکلات برطرف شود.

 

قالیباف بیان کرد: باید از کار‌های کوتاه مدت بپرهیزیم و این اقدامات باید به صورت پیوسته و محکم پیگیری شود چرا که با زندگی مردم در ارتباط است و رسالت ما برای اجرای این اقدامات است.

 

او گفت: در سال گذشته و بهمن ماه قانونی برای رفع موانع تولید در نظر گرفته شد و در سال جهش تولید بحث مسکن را در دستور کار قرار دادیم که از ۲۴ ماده‌ای که دارد ۱۸ ماده آن مورد بررسی قرار گرفته است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در اصل ۴۴ نیز برخی از موانع تولید را در دستور کار قرار دادیم و دقت بیشتری انجام خواهیم داد و امیدواریم با این اقدامات شاهد رونق کسب و کار و رفع موانع تولید باشیم.

 

قالیباف افزود: در بخش خدمات و کشاورزی و اقتصاد دیجیتال اقداماتی برای رفع موانع شده و هر جا که ضرورت داشته باشد قانون روان و قابل اجرا را به تصویب می‌رسانیم.

 

قالیباف در بازدید از طرح های اشتغالزای گروه های جهادی در بخش دامپروری و خیاطی روستای چن سبلی آق قلا هم گفت: مجلس از طرح های زودبازده و اشتغالزا حمایت می کند .

 

رئیس مجلس افزود: بودجه امسال کشور با هدف حمایت از بخش کشاورزی و طرح های فرآوری محصولات ، رنگ و بوی کشاورزی می دهد.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.