صبری پور گفت: تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی وهرگونه اقدام تبلیغی جهت انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان تخلف درپرونده افراد ثبت می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان گفت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات که وظیفه شرعی و قانونی مهمی را عهده دار شده اند باید به دور از هرگونه گرایش سیاسی و ارتباطات دوستانه با داوطلبان به درستی به وظایفشان عمل کنند.

او با بیان اینکه مهلت مراجع چهارگانه برای پاسخ به استعلام مربوط به داوطلبان هفتم فروردین به پایان رسید، افزود: پاسخ بخش عمده استعلام‌های صورت گرفته به فرمانداری ارسال شده و اعضای هیأت اجرایی نیز تا ۲۱ فروردین ماه نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام و نتیجه به هیأت نظارت تحویل خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: تبلیغات در مواعد قانونی و بر اساس دستورالعمل‌های اجرایی انجام خواهد شد و داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید ابتدا منتظر تأیید صلاحیت باشند.

صبری پور در خاتمه گفت: فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات در اجرای قوانین و مقررات مصمم است پس انتظار می‌رود همه در برگزاری سالم، قانونمند و پرشور انتخابات همراهی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.