موج همدلی در نیمه شعبان /کمک به نیازمندان قم و زلزله‌زدگان سی سخت

هم زمان با نیمه شعبان ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان قم و زلزله‌زدگان سی سخت توزیع و ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با نیمه شعبان،میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مراسمی تعداد هشتصد بسته معیشتی بین نیازمندان قم و زلزله‌زدگان شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع و ارسال شد.

در این مراسم که در مسجدالزهرای قم برگزار شد،آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان از ویژگی‌های منتظران مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است که جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها که با حضور خیرین استان فعالیت می‌کنند نمونه بارز ویژگی‌های منتظر واقعی است.

امام جمعه قم با اشاره بر خدمت‌رسانی این جمعیت در حوزه رسیدگی به مناطق محروم، ایجاد کارآفرینی، حضور پزشکان متخصص برای درمان، تامین جهیزیه برای زوج‌ها و ساخت مساجد بین راهی افزود: خدمات این مجموعه که با همت والای خیرین همراه است شامل حال همه نیازمندان در سراسر کشور شده است.

خامه یار، مدیریت جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در ادامه گفت: یازدهمین مرحله خدمت رسانی به افراد نیازمند با توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی امروز آغاز شد که نیمی از این بسته‌ها برای مردم زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال می‌شود و نیمی دیگر هم در سطح استان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او ارزش مالی این بسته‌ها را ۳۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها شامل گوشت گرم، برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات و شکر است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار