پیام‌های رسیده در تاریخ نهم فروردین ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

پیامک راهور برای شخصی که ماشین ندارد
سلام، خسته نباشید، بنده تا الان هیچ خودرویی نداشتم و هیچ وقت معامله خودرو هم انجام ندادم، اما برای من پیامک تخلف از سرعت مجاز آن هم با پلاک خودرویی که نمی‌شناسم و مربوط به استان دیگری هست آمده. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


بررسی وضعیت حقوق معلمان طرح خرید خدمات
با سلام .معلمان خرید خدمات یک طرح برای جایگزین کمبود نیروی انسانی معلمان میباشد که در استانها و شهرستان های مختلفی از جمله اصفهان و قم و ... مشغول فعالیت می باشند .معلمان خرید خدمات پا به پای معلمان استخدامی مشغول به فعالیت می باشند اما چرا و به چه دلیل حقوق دریافتی آنها آن قدر پایین می باشد؟ خواهش می کنم پیگیری کنید.باسپاس


وضعیت آب شرب
با سلام وتبریک سال جدید، لطفا درخصوص آب شرب منطقه برزاوند روستای نیسیان شهرستان اردستان جهت خانوار‌ها رسیدگی وپیگیری گردد. باتشکر


کارکنان بازنشسته
با سلام وخسته نباشید لطفا درمورد مدرک تحصیلی برخی کارکنان بازنشسته نظامی نزاجاهم رسیدگی وپی گیری بعمل وترتیبی اتخاذ که مدرک دریافت گردیده درحین خدمت درسامانه بازنشستگی تامین اجتماعی درج ومحاسبه گردد باتشکر.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار