مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۸ فروردین، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ هشتم فروردین، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام روزبخیر لطفادرباره زمان اعلام نتایج مصاحبه‌های آزمون استخدامی اموزش وپرورش۹۹پیگیری بفرمایید
نزدیک به۴۰روزه مصاحبه دادیم امانه تنهانتایج نیومده بلکه حتی زمان اعلام نتایج هم معلوم نیست وکسی پاسخگوی ما داوطلبان نیست. لطفادرباره زمان اعلام نتایج از آموزش پرورش کل پیگیری کنید. ممنون


با سلام و احترام سال نوتون مبارک
لطفا از مسئولان مربوطه گزارش تهیه کنید مبنی بر تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی مخصوصا کادر بهداشت و درمان که تا پای جون داریم صبح تا شب تلاش می‌کنیم لطفا عاجزانه ازتون خواهش میکنم گزارش تهیه کنین و صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


سلام بد نیست به مشکلات بازنشستگان مخابرات هم ورود کنید.


درود بر شما سلام خسته نباشید.. تو روخدا بیاید یه خبر هم از کارخانه کاشی اصفهان بگیرید حقوق و عیدی کارگران را ندادند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام خسته نباشید آیا این مبلغ ۱۲۰۰ همسان سازی به مستمری بگیران تامین اجتماعی تعلق می‌گیرد؟ چرا برای ما واریز نشده ممنون


سلام لطفا به بررسی حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی بپردازید! از بازنشستگان صحبت به عمل می‌آید با سنوات پرداختی، ولی مستمری بگیر که یا عمرش کفاف نداده به بازنشستگی یا از کار افتادس! این که وضعیت معیشتش بدتر از بازنشستگان هست.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار