معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نظر رئیس جمهور برای بازگشایی دانشگاه‌ها منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کروناست.

حیدر میرفخرالدینی، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشایی دانشگاه‌ها از اوایل مهر با توجه به تصمیم گیری رئیس جمهور اظهار کرد:  تاکید بر بازگشایی دانشگاه‌ها مشروط به تایید ستاد ملی کرونا دارند.

او افزود: اگر تا اول مهر شرایط کرونا بهبود یابد و ستاد ملی کرونا تایید کند امکان بازگشایی وجود خواهد داشت، در غیر اینصورت شاید چنین اتفاقی محقق نشود و در این قضیه دانشگاه فنی و حرفه‌ای تابع مصوبات ستاد ملی کروناست.

میرفخرالدینی با اشاره به اینکه اولویت اول و اصلی ما سلامتی دانشجویان و همکاران دانشگاه است، تصریح کرد: با توجه به زمانی که تا مهر باقی مانده و شرایط غیر قابل پیش بینی از نظر شیوع ویروس کرونا بنابراین شاید الان نتوانیم تصمیم قطعی را برای آن زمان بگیریم.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: امید است که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و در نظر گرفتن شرایط سعی خواهیم کرد بهترین تصمیم را در مهرماه به منظور بازگشایی دانشگاه‌ها و حضور فیزیکی دانشجویان بگیریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار