مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز با حضور مدیران و کارگزاران زیارتی و جمعی از خیران استان البرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سامعی، مدیر حج و زیارت استان البرز با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) گفت: ویژگی مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی این است که در ماه شعبان شکل گرفت و در ماهی که در صلوات شعبانیه به مواسات اشاره شده و ماه رمضان هم ماه مواسات است.

مدیر حج و زیارت استان البرز به همزمانی افتتاح مرکز نیکوکاری و میلاد امام عصر (عج) اشاره کرد و افزود: فلسفه ظهور ایجاد مواسات و روز مستضعفین است.

سامعی گفت: آماده سازی و مقدمات ظهور همین همدلی‌ها و تشکیل نهاد‌های مردم نهاد برای افزایش مواسات و همدلی خیرین و آسیب دیدگان  است.

او افزود:  همه کارگزاران و خادمان  در خصوص بیانات مقام معظم رهبری برای کمک مردم برای اشتغالزایی و کارآفرینی تلاش کنند هرچه بیشتر در عرصه امور خیر پیشقدم باشند.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی استان البرز در ادامه  گفت: هدف از تشکیل این مرکز صرفا یک تشکل مردم نهاد و در راستای ارائه خدمات فراگیر معیشتی و، درمانی، اشتغال و کارآفرینی برای مددجویان استان البرز است.

سعیدی کیا افزود: در برگیری این مرکز نیکوکاری تمام زائران و کارگزاران زیارتی در البرز را شامل می‌شود.

او  با اشاره به مضمون روایات معصومین گفت:  توجه به آسیب دیدگان  و رفع مشکل و نیاز مسلمانان از هزار حج مقبول برتر است.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری زائران و کارگزاران زیارتی گفت: اگر فقر جایی باشد استعداد‌ها نابود می‌شود و همه وظیفه داریم  و برای نابودی فقر و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی قدم بر داریم.

سعیدی کیا افزود: مدال نوکری فقرا برای خادمان ضیوف الرحمان بسیار ارزشمندتر و پرافتخار است.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.