مرکز نیکوکاری نور الشهدا به منظور تحقق عدالت و پیشرفت جامعه خدماتی هم چون هزینه دارویی، سبد کالا و غذای گرم را به نیازمندان ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عبدالله طاهری، رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج با اشاره به بهره‌مندی حدود ۷۰۰ آسیب دیده و مددجوی شهرستان کرج در هر دوره از خدمات مستمر گروه جهادی مرکز نیکوکاری نور الشهداء گفت: ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان از طریق پزشکان متخصص و عمومی، هزینه دارویی، توزیع بسته معیشتی به آسیب دیده، طبخ و توزیع غذای گرم، خدمات عمرانی تعمیر مسکن و خدماتی جزو مهم‌ترین فعالیت‌های این مرکز است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک کرج با اشاره به این که مرکز نیکوکاری نور الشهداء از سال ۹۸ به آسیب دیدگان و مددجویان کمیته امداد کرج خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: خیران این مرکز نیکوکاری از ابتدای سال تاکنون درمجموع با اعطای کمک بیش از دو میلیارد تومان شامل وجه نقد، کالا خدمت، بخشی از نیاز‌های محرومان و مددجویان کمیته امداد امام (ره) کرج را برطرف کردند.

طاهری با اشاره به ایجاد شبکه خیر و احسان در مرکز نیکوکاری نور الشهداء گفت: همه خانوار‌های تحت حمایت این مرکز نیکوکاری به‌صورت ماهانه سبد کالا و غذای گرم به ارزش ۳۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

او  با تأکید بر اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توسعه مشارکت و حضور مستقیم مردم و خیران در برنامه‌های فقرزدایی است، افزود: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار در امور خیر تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.