شرکت شیائومی در طراحی منحصربه فرد گوشی جدید خود از سیستم خنک کننده استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی  MI 11 Ultra شرکت شیائومی به واسطه پشتوانه موفق سال گذشته گوشی Mi 10 Ultra سر و صدای زیادی ایجاد کرده است و انتظار می رود گوشی Mi 11 Ultra عملکرد و ویژگی‌های درجه یکی را ارائه دهد که به نظر می رسد که سیستم خنک کننده یکی از آن‌ها است.

در پست جدیدی که Weibo منتشر کرده است، بنیانگذار شرکت مذکور نگاهی محرمانه از آنچه در مورد طراحی جدید خنک کننده است را ارائه داد. متأسفانه، تصاویر موجود گوگل در گوشه و کنار کمی مبهم بوده اما اصل موضوع قابل درک است. چیزی که در امتداد "فن آوری خنک کننده تمام فاز" بوده و نام آن احتمالاً از سه حالت ماده  جامد، مایع و گاز آمده است.

کارکرد خنک کننده در گوشی چگونه است؟

گفته می‌شود با اجرای عملیات خیس کردن صفحه VC (خیس کردن صفحه محفظه خلا) هدایت حرارتی را 100٪ بهبود بخشیده شود که این در مقابل در مقایسه با آنچه گفته نمی‌شود، بود و در Mi 10 Ultra نیز استفاده شده است. اما علیرغم نام فانتزی آن، این فرایند اصل کار را برعهده دارد که یک محفظه بخار استاندارد است که به مایعات گرم تبدیل شده، پخش می‌شود، به گاز داغ تبدیل می‌شود و سپس به محفظه بعدی می‌رود که دوباره به مایع سرد تبدیا می‌شود و چرخه را تکرار می‌کند.

 شرکت شیائومی

شاید از حالت جامد به عنوان صفحات گرمایشی یاد شده باشد، یا چیز دیگری در آن وجود دارد. خوشبختانه، لازم نیست خیلی بیشتر منتظر بمانیم تا در مورد فناوری اطلاعات بیشتری کسب کنیم زیرا تاریخ اعلام Mi 11 Ultra تنها دو روز دیگر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.