مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: نیمه شعبان نوید بخش و موید ظهور آخرین منجی بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نیمه شعبان نوید بخش و موید ظهور آخرین منجی بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) است که با ظهورش پرچم عدالت و آزادگی را در سراسر عالم به اهتزاز در خواهد آورد و چراغ هدایت اهل یقین برای دستیابی به کمال رستگاری خواهد بود.

او بیان داشت: حضرت مهدی (عج) حجت خدا، خلیفه الهی بر زمین، میراث دار رسولان و امامان، مظهر دین و اتم اسمای الهی است و پرچم حق، به دست با کفایت اوست که هر کس به او چنگ‌زند نجات می‌یابد و هر کس تخلف کند هلاک می‌شود.

عبدی پور افزود: نامگذاری این ایام به نام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیانگر نقش و جایگاه کلیدی، ممتاز و راهبردی وزارت اطلاعات در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و صیانت از منافع ملی در برابر دشمنان انقلاب و اسلام است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: امروز، امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و تلاش‌های بی وقفه‌ی نیروی نظامی، انتظامی، امنیتی و به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است که جان بر کف امنیت و آرامش جامعه را برای رشد توسعه ایران اسلامی برقرار کرده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار