رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: ماموریت‌های تصادفی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایى رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: در اولین هفته سال ۱۴۰۰، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز پاسخگوی ۹هزارو۲۸۴ تماس تلفنی بودند و تکنسین‌های اورژانس البرز نیز به ۳هزارو۴۴۳ ماموریت اعزام شدند.

بابایى افزود:٢٥٦ مورد از این ماموریت ها، ترافیکی و ۳هزارو۱۸۷ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز گفت: لازم به ذکر است ماموریت‌های تصادفی، نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل بیش از، ۶۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در مجموع ماموریت ها، ۲هزارو ۶۹۹ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، هزارو۵۷۳ نفر در محل درمان شده و هزارو٥٥نفر به بیمارستان منتقل شدند.

بابایى گفت: از ۲۵ اسفند ماه تاکنون و اورژانس البرز با ۸۴ کد عملیاتی و ۷۰۰ نفر نیروی عملیاتی در آماده باش کامل بوده و در ۳۵ نقطه از جاده‌های پرتردد استقرار داشته و ۴ ایستگاه سلامت جاده‌ای نیز فعال بوده است.

رئیس مرکز فوریت هاى پزشکى البرز افزود: تیم اورژانس هوایی استان نیز در این یک هفته گذشته ۵ ماموریت انجام داده است.

او گفت: تکنسین‌های اورژانس البرز به ۷ ماموریت با تشخیص مسمومیت با گاز co نیز اعزام شدند که در مجموع ۱۶ مددجو داشت.

بابایى افزود: همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۳۹۶ مورد بود که این آمار نسبت به هفته‌های گذشته‌ی اسفند ماه افزایش داشته و از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۲۵هزارو ۷۳۳ ماموریت رسیده است.

انتهاى پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.