در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرستان کرج نارنجی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،شهبازی استاندار البرز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: البرز معبر تردد مسافران ۱۴ استان کشور و این امر شرایط را حساس‌تر می‌کند.

استاندار البرز افزود : در تعطیلات نوروزی نیز با حجم بالای تردد از محور‌های مواصلاتی استان مواجه بودیم.

شهبازی گفت: مردم استان و بویژه اصناف همواره با مصوبات ستاد‌های ملی و استانی کرونا همراهی لازم را داشته اند، ولی با توجه به شرایط موجود نیاز است که این همراهی بیشتر شود.

او افزود: طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا علیرغم مدیریت خوبی که در استان صورت گرفته، شهرستان کرج از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان طالقان از وضعیت آبی به شرایط زرد رسیده است.

استاندار البرز با بیان این که سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: امید است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی‌ها بتوانیم این سیر را متوقف کنیم.

شهبازی افزود: حدود ۱۴ ماه است که با این ویروس منحوس مقابله می‌کنیم و در این مدت فعالیت و عملکرد البرز همواره مورد تقدیر مسئولان ملی بوده است چراکه البرز مستعد بحران در این حوزه بود.

شهبازی گفت: بر این اساس با توجه به اینکه شهرستان کرج در وضعیت نارنجی قرار گرفت تمامی محدودیت‌های این شرایط اعمال می‌شود تا چرخه شیوع با صعود غیرقابل کنترلی مواجه نشود.

او  افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد تغییر کرد.

استاندار البرز گفت: در این وضعیت منع ورود و خروج و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیربومی نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.