رییس شورای کشاورزی ایذه بر آماده سازی مراکز خرید گندم و پرداخت به موقع پول کشاورزان تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبوّتی سرپرست فرمانداری ایذه از انبار‌ها و مراکز خرید در وروری شهر ازسمت اهواز (جنب قدمگاه امیرالمومنین (ع)، ده شیخ (جنب میدان آتش نشانی) روستای پیان و چم ریحان (روستای نوترکی) بازدید نمود.

او در این بازدید بر آماده سازی این مراکز و پرداخت به موقع پول کشاورزان تاکید نمود، گفت: با توجه به فضا و ظرفیت بسیار مناسب این مراکز وانبارها، حداکثر ظرف یک ماه آینده نسبت به تهیه طرح‌های اشتغال زا برای ۱۰ ماه از سال که این مراکز غیرفعال و انبار‌ها خالی هستند اقدام و جهت تصویب، آن‌ها را به شورای کشاورزی شهرستان ارائه نماید.

نبوّتی بیان داشت: مقرر شد سوله‌ی انبار خرید گندم روستای نوترکی در ۱۰ماه از سال که خالی می‌باشد جهت استفاده ورزشی، زیر نظر دهیار، در اختیار جوانان منطقه قرار داده شود.

رییس تعاون روستایی ایذه گفت: این نوید و تعهد داده می‌شود که به حول و قوه الهی پیشتاز خرید هم از نظر کمی و هم کیفی، به ویژه رضایت مندی کشاورزان باشد و سابقه درخشان خرید ۶ هزارتنی کلزا ۳۵ هزار تنی گندم در سنوات گذشته و پیش بینی خرید ۳ هزار تن کلزا و ۳۰ هزار تن گندم برای سال۱۴۰۰ نشان افتخار ما و رضایتمندی و اعتماد کشاورزان به مراکز این شبکه شهرستان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.