رئیس مرکز بهداشت و درمان آبادان از تزریق واکسن کرونا به بیش از دویست پاکبان آبادانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه آقامیری رئیس مرکز بهداشت و درمان آبادان گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون کشوری امروز نوبت به واکسیناسیون پاکبانان رسید.  در این طرح واکسیناسیون، ۲۱۹ دوز واکسن سینوفارم چین تزریق  خواهد شد که ۵۰ درصد آن امروز صورت گرفت.

او با اشاره به تزریق بیش از ۱۶۰۰ دوز واکسن کرونا چاکران در آبادان، افزود: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون تا به امروز سه نوع واکسن کرونا شامل اسپوتنیک ۵،  سینوفارم و بهارات هند در آبادان تزریق شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان آبادان در ادامه تشریح کرد: طرح واکسیناسیون با اولویت کادر درمان در بیمارستان های کرونایی، جانبازان و ایثارگران و پاکبانان شهرداری شروع و ادامه دار خواهد بود.

او با ابراز امیدواری از تزریق واکسن کرونا تاخرداد بین عموم مردم گفت: بر اساس پیش بینی ها تا پایان فروردین ماه واکسن های کوبایی و روسی نیز برای ادامه طرح واکسیناسیون در سطح شهرستان  تامین خواهند شد.

شیرازی شهردار آبادان نیز در حاشیه طرح واکسیناسیون پاکبانان گفت: از مجموع ۵۸۰ نفری که در حوزه خدمات شهری شهرداری در طرح واکسیناسیون قرار گرفتند، ۲۵۱ نفر پاکبان بوده و بر اساس اولویت سنی، افراد مسن واکسینه شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
خیلی دیر شهرهای آبی و زرد تمام پارکبانان را واکسن زدن و گروههای هدف داره انجام میشه ولی ما که الان سه ماه قرمز هستیم با منت میگید تازه شروع کردید این منفی بافی نیست یک سری به قسمت اخبار استانی برید و مطالعه کنید میبینید مشهد و اصفهان و غیر خیلی وقت شروع کردن ولی آبادان تازه اونهم با منت صحبت میکنند واکسن بهارات بخدا خنده داره