فرماندار شهرستان تاکستان گفت: وضعیت کرونایی شهرستان تاکستان از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده است لذا محدودیت های وضعیت نارنجی اعمال خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندارشهرستان تاکستان گفت: با توجه به آمار و تعداد بستری ها، مراجعه کنندگان به مراکز درمانی و بیمارستانها، وضعیت شهرستان تغییر پیدا کرده و از زرد به نارنجی تغییر یافته که امیدواریم با اعمال محدودیت های وضعیت نارنجی در سطح شهرستان و با تلاش مسئولان مربوطه و اعضای ستاد کرونا شاهد بازگشت به وضعیت قبلی باشیم.

طاهری افزود: تجمع و ازدحام جمعیت در روزهای پایانی سال و همچنین دید و بازدید های عید و ورود مسافران نوروزی از عوامل تغییر وضعیت کرونایی شهرستان بوده که باید با اعمال محدودیت ها و کنترل ترددها نسبت به کنترل شیوع این بیماری اقدام نماییم.

رئیس ستاد کرونای شهرستان تاکستان در پایان از همشهریان خواست : برای حفظ سلامتی خود و خانوده هایشان از حضور در مراسم عروسی و مجالس ختم و تردد های بی مورد درسطح شهر و مسافرت اجتناب کنند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هرچه سریعتر این شرایط را پشت سر گذاشته و به وضعیت قبلی باز گردیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.