مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتورسیکلت قاچاق در چالوس

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مبارزه با فعالیت‌های اقتصادی غیر قانونی ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری موتورسیکلت قاچاق توسط فردی در آن شهرستان با خبر شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی محل نگهداری موتورسیکلت توسط متهم شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و موتورسیکلت مربوطه به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از منزل وی کشف شد.

او افزود: موتورسیکلت قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سوداگر مرگ در جویبار

سرهنگ شهرام باقری جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جویبارگفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او با اشاره به شناسایی متهم در حال رانندگی با خودروی شخصی در پی انجام اقدامات پلیسی، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی خودروی متهم را توقیف و وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروی توقیفی متهم ۴ کیلو و ۹۷۰ گرم تریاک را کشف کردند.

دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از معابر و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سارق را شناسایی و دستگیری کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به ۱۹ فقره سرقت از معابر و اماکن عمومی اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یکی از قاچاقچیان چوب را در حین حمل چوب با یک یک خودروی نیسان در یکی از محور‌های جنگلی شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مورد نظر ۲ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار