دولت آمریکا در تلاش است تا مانع انتشار تصاویر گرفته شده از اردوگاه پناهجویان در مرز‌های این کشور شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت جو بایدن خواستار از بین بردن تصاویر گرفته شده از اردوگاه پناهجویان در مرز‌های آمریکا شد.

شبکه فاکس نیوز روز شنبه به نقل از سناتور مایک براون گزارش داد یک مقام مسئول از دولت بایدن از سناتور‌های جمهوری خواهی که اخیرا از بازداشتگاه مرزی بازدید کردند، خواسته است تا تصاویر گرفته شده از این اردوگاه‌ها را از بین ببرند.

نشریه واشنگتن اگزمینر به نقل از این سناتور آمریکایی گفت این تصاویری است که دولت بایدن نمی‌خواهد مردم آمریکا ببینند. به همین دلیل اجازه انتشار آن‌ها را در مطبوعات نمی‌دهد.

دولت جو بایدن در هفته‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای در مواجهه با سیل مهاجران دست و پنجه نرم می‌کند و قصد دارد از مکزیک و گواتمالا درخواست کند تا از ورود مهاجران غیرقانونی جلوگیری کنند. پس از صدور مجوز ورود کودکان مهاجر به آمریکا از سوی بایدن، گفته می‌شود که اکنون نزدیک به ۳۲۰۰ نوجوان در مراکز مختلف در مرز جنوب غربی آمریکا نگهداری می‌شوند و منتظر اقدامات رسمی وزارت امنیت داخلی آمریکا هستند.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرد که دولت او سقف تعداد پناهندگانی که می‌توانند به این کشور بیایند را به ۱۲۵۰۰۰ نفر افزایش می‌دهد. سقف قبولی سالانه پذیرش پناهنده در دولت ترامپ ۱۵ هزار نفر بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار