مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در زنجان گام مهمی در جهت ارتقای سطح کیفی تئاتر در استان خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری جشنواره ملی پانتومیم در این استان طی سال جاری گفت: برگزاری این رویداد هنری گام مهمی در معرفی زنجان و همچنین ارتقای سطح کیفی تئاتر در استان خواهد بود.

احمدخانی هم چنین افزود: با هماهنگی صورت گرفته, نخستین جشنواره تئاتر خیابانی و صحنه ای با عنوان "غواصان دریادل" نیز به میزبانی زنجان برگزار می شود.

او با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نمایش نامه نویسی استان زنجان گفت: این جشنواره با هدف ارتقای متون نمایش نامه نویسی و ارتقای سطح کیفی آثار در این بخش برگزار شد که خوشبختانه استقبال از آن مطلوب بود.

احمدخانی افزود: امیدواریم دومین جشنواره نمایشنامه نویسی به صورت گسترده و تکمیل تر برگزار شود و نواقصات موجود در این باره رفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با ابراز امیدواری از همکاری هنرمندان در برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز نیز گفت: این جشنواره به مناسبت پاسداشت کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/ا

 

 

برچسب ها: پانتومیم ، زنجان ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.