ملانوری گفت: برگزاری هرگونه تجمعات برخلاف مصوبات ستاد کرونا بوده و ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همراهی مردم در این شرایط کرونایی و عمل به طرح محدودیت‌های شبانه، حضور نیافتن در آرامستان‌ها و شب نشینی‌ها گفت: با این مشارکت‌ها آمار ابتلا و مرگ و میر‌ها در روز‌های منتهی به پایان سال ۹۹ به حداقل رسیده، اما با این وجود باز هم باید بیشتر مراقبت کرد.

او با بیان اینکه کرونا ویروسی است که هر روز به یک شکل در می‌آید افزود: در تلاشیم تا با کنترل‌ها و مدیریت به هنگام، ویروس جهش یافته انگلیسی را در استان مهار کنیم.

ملانوری با بیان اینکه آمار‌های نوروزی بیانگر عادی انگاری و به تبع آن افزایش مبتلایان به کرونا در استان است که در صورت ادامه این وضعیت ممکن است دچار غافلگیری شویم بیان کرد: از آنجایی که ویروس در تجمعات بیشتر منتقل می‌شود برگزاری هرگونه تجمعات در روز برات و تعطیلات پیش رو ممنوع است.


بیشتر بخوانید


دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز از در راه بودن چهارمین محموله واکسن کرونا به استان خبرداد و گفت: با توجه به اینکه پیش از این سه نوبت واکسن وارد استان شده، گروه‌های پرخطر کادر درمانی که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند و تعدادی از پرسنل درمانی و سالمندان بهزیستی این واکسن‌ها را دریافت کرده اند.

او افزود: با وارد شدن محموله چهارم واکسن کرونا ۳ هزار و ۲۶۳ نفر واکسینه خواهند شد.

در این جلسه به منظور اجرای طرح محدودیت‌های شبانه ساعت منع تردد از ۲۱ به ۲۲ تغییر کرد و از امشب منع تردد‌ از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار