با ممنوع شدن ورود به آرامستان‌های خراسان جنوبی در روز چراغ برات برای جلوگیری از انتشار کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی متخلفان را ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌کند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: محدودیت‌های ترافیکی چراغ برات از ۵ صبح امروز در استان آغاز شده است و در مسیر‌های اصلی ورودی به آرامستانها، ممنوعیت ورود خودرو‌ها اعمال می‌شود.

او افزود: در مرکز استان این ممنوعیت به طور کامل اعمال می‌شود که از تمامی شهروندان می‌خواهیم از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند که در صورت اصرار بر ورود، مجبور به اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان متخلف می‌شویم.


بیشتر بخوانید


سرهنگ عباسی از مردم خواست برابر مصوبات ستاد مدیریت کرونا و برای حفظ سلامتی خود و دیگران، این محدودیت‌ها را جدی بگیرند و قرائت فاتحه را برای شادی روح عزیزانشان از خانه انجام دهند.

چراغ برات، آیین دیرینه‌ای است که در خراسان جنوبی مرسوم بوده و برای اجرای این آیین، مردم شهر‌ها و روستا‌ها روز چهاردهم ماه شعبان در آرامستان‌ها گرد هم آمده و با توزیع نذورات، یاد و خاطره رفتگان خود را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
REZAEE
۱۱:۰۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
من که چشمم آب نمیخوره مردم به این هشدارا توجه کنن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۵۵ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
امیدوارم بخاطر جریمه مردم کمتر برن
آخرین اخبار