مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی از اجرای پویش برات همدلی در سراسر استان خبرداد.

اسماعیل زاده مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برات یکی از سنت‌های دیرین در میان مردم خراسان جنوبی است که امسال به واسطه شیوع کرونا انجام آن با محدودیت‌هایی رو به رو شده و پویش برات همدلی ویژه جمع‌آوری نذورات این روز پیش بینی شده است.

او افزود: برات امسال متفاوت بوده و به همین منظور این انجمن در نظر دارد در ایام نیمه شعبان و روز برات با همراهی، مشارکت و کمک‌های مردم از خانواده زندانیان حمایت و از زندانیان آبرومند گرهی باز کند.


بیشتر بخوانید


اسماعیل زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۵ انجمن حمایت از زندانیان در سطح استان فعالیت می‌کنند عنوان کرد: تعداد ۲ هزار خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن‌ها هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی گفت: خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند هزینه‌های برات هرساله خود را به صورت غیرنقدی و کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۱۷۷۴۶ واریز و روح اموات خود را بدین وسیله شاد نمایند.

او  ادامه داد: کمک‌های جمع آوری شده به صورت بسته‌های معیشتی، سبد غذایی و بهداشتی در اختیار خانواده‌های زندانیان قرار خواهد گرفت و همچنین این کمک‌ها برای آزادی زندانیان آبرومند هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار