سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد از پلمب دو تالار پذیرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابراهیم بازخانه‌ای سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: اسفندماه ۹۹ اخطاریه بهداشتی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به متصدی تالار پذیرایی ارائه شد و در بازدید‌های بعدی و بررسی موضوع، محرز شد که متصدی نسبت به رعایت دستورالعمل ها اقدام نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


بازخانه ای افزود: به همین منظور در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ بازدید مشترک به اتفاق نماینده فرمانداری، نماینده پلیس اماکن و نماینده مرکز بهداشت شهرستان بجنورد انجام شد.

او عنوان کرد: در این بازدید مشاهده شد که تعداد میهمانان بیش از ظرفیت تعریف شده دستورالعمل تالار‌های پذیرایی در رابطه با مدیریت بیماری کرونا بوده، لذا با تصمیم تیم بازدید کننده و و هماهنگی سرپرست مرکز بهداشت و فرماندار شهرستان بجنورد محل مورد نظر در ۶ فروردین ماه پلمپ شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد  اظهار کرد: تالار‌های دیگر در سطح شهرستان نیز توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای در طرح تشدید عصر بازدید و اخطاریه در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی صادر و تحویل شد.

بازخانه‌ای در خصوص بازدید‌های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور مدیریت بیماری کرونا دستورالعمل‌های لازم به تالار‌های پذیرایی شهرستان بجنورد ارائه شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد عنوان کرد: در قالب بازدید مشترک نماینده گردشگری و مرکز بهداشت نیز بازدید از بوم گردی‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.