رئیس مرکز بهداشت استان قم از تزریق واکسن کرونا به ۲۰ نفر از کارکنان آرامستان بهشت معصومه (س) قم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سیامک محبی،رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اجرا شدن دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای واکسیناسیون در قم اظهار کرد: طبق دستورالعمل‌ها مسئولیت اجرا کردن واکسیناسیون شهروندان در استان با شخص استاندار است.

او با اشاره  به  دریافت نکردن واکسن توسط برخی از پرسنل بیمارستان‌ها افزود: به دلیل تماس مستقیم با بیماران کرونایی باید واکسیناسیون کادر درمانی فعال در ICU و پرسنل بهداشتی هرچه سریع‌تر انجام شود.

محبی ابراز کرد: اولویت انجام واکسیناسیون با افرادی است که در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی هستند.

او با تأکید بر انجام واکسیناسیون برخی از جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد و سالمندان در قم عنوان کرد: تاکنون تعداد ۲۵۰۰ واکسن تزریق‌شده و چند روز قبل نیز  فاز دوم آغاز شده است.

رئیس مرکز بهداشت استان قم با اشاره به این که تاکنون در قم و در کشور واکنش و حساسیت خاصی نسبت به واکسن‌ها گزارش نشده است، عنوان کرد: برای بیماران خاص ۲۴ عدد و برای کارکنان آرامستان بهشت معصومه (س) قم۲۰ عدد واکسن کرونا در نظر گرفته‌شده و تزریق‌شده است.

محبی با اشاره به دریافت واکسن روسی، چینی و هندی تصریح کرد: خوشبختانه فاز دوم واکسیناسیون از روز‌های گذشته در قم آغاز شده است که امیدواریم اثربخش باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار