پنجمین مرحله کمک‌های مردمی استان مرکزی و شهر اراک به مناطق استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در مراسمی پنجمین مرحله کمک‌های مردمی استان مرکزی و شهر اراک به ارزش بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک به مناطق استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در طی ۵ مرحله بیش از ۶ میلیارد تومان کمک مردمی استان مرکزی برای مردم استان سیستان و بلوچستان ارسال شده و سعی داریم این اقدامات ارزشمند ادامه پیدا کند.

سرهنگ مهجوری با بیان اینکه بیش از ۷ گروه جهادی در ایام نوروز در شهر اراک خدمت رسانی می‌کنند افزود: ۳ گروه جهادی شهدای اراک، شهید آهنگرانی و شهید لاجوردی به طور ثابت در طول سال و ۲ گروه جهادی با ۵ اکیپ تخصصی در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به، ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می‌کنند.

او اضافه کرد: مردم و خیرین استان مرکزی و شهر اراک می‌توانند کمک‌های خود را در این زمینه به آدرس خیابان امام خمینی (ره) خیابان ملت سالن ورزشی کانون بسیج و انتهای خیابان جهانگیری موکب شهدای گمنام تحویل دهند و یا به کارت بانکی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۶۰۴ و شماره حساب: ۱۳۲۵۴۳۹۵۰۰۰۹۵۱ واریز کنند.


فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی در قالب محرومیت زدایی و توزیع بسته‌های کمک مومنانه، ساخت و ساز‌ها و تعمیرات، خدمات دندان پزشکی و ویزیت رایگان، جشن‌ها و برگزاری مراسمات مناسبتی و و سایر خدمات است.

او ادامه داد: در طی اعزام چندین مرحله از گروه‌های جهادی و کمک‌های مردم و خیرین شناسایی خوبی از نیازمندی‌ها و خلاء‌ها در این مناطق انجام شده که امروز مهم‌ترین نیازمندی و خلاء این مناطق خدمات پزشکی و درمانی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.