بیش از ۸۰ گروه جهادی استان مرکزی در ایام نوروز مشغول ساخت مسکن محرومان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت:در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ در سراسر استان مرکزی بیش از ۸۰ گروه جهادی در مناطق محروم مشغول ساخت مسکن محرومان هستند.

محترمی افزود: این گروه‌ها که عمدتا از دانشجویان و طلاب بسیجی هستندبرای ساخت ۲۵ مسکن نیازمندان مشغول خدمت رسانی هستند و علاوه بر خدمات عمرانی اقدامات فرهنگی هم انجام می‌دهند.

او با اشاره به اینکه ۲ گروه جهادی تخصصی هم در سی سخت خدمت رسانی می‌کنند اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد ناشی از زلزله ایجاد شده گروه‌های جهادی استان مرکزی از همان ابتدا آمادگی خود را برای خدمت به مردم عزیز این شهرستان اعلام کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: همچنین با توجه به احساس نیازی که در برخی از مناطق سیستان و بلوچستان هم وجود دارد گروه‌های جهادی شهرستان اراک در مناطق محروم این استان هم خدمت رسانی می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد:با برنامه ریزی‌ها و استقبالی که از اردو‌های جهادی شده پیش بینی می‌شود تا پایان نوروز بیش از ۱۲۰۰ جهادگر با ارائه بیش از ۱۰ هزار نفر روز خدمت در مناطق محروم، فعالیت کنند.

او ادامه داد: یکی از نیاز‌هایی که در برخی از مناطق روستایی شناسایی شده بهداشت دام و طیور و سایر فعالیت‌های مربوط به دام و دامداران است که بیش از ۱۲ گروه جهادی در سطح استان هم در این قالب خدمت رسانی می‌کنند.

محترمی تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ گروه جهادی با تخصص‌های مختلف هم در کنار مدافعان سلامت در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی مشغول هستند.

‌او اظهار کرد: ایام نوروز و تعطیلات فرصت بسیار مناسبی برای جوانان و دانشجویان است که با استفاده از این فرصت می‌توانند در گروه‌های جهادی شرکت کنند و خوشبختانه در طی سال‌های اخیر شاهد استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از اردو‌های جهادی هستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.