امام جمعه شهر دیهوک گفت: روستا‌های نزدیک شهر دیهوک با وجود اینکه که در بحث گاز و برق مشکلی ندارند اما همچنان از آب بهداشتی و لوله کشی آب محروم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهر دیهوک با اشاره به اینکه روستا‌های نزدیک شهر دیهوک از شبکه آب لوله کشی و بهداشتی محروم اند، گفت: از مسئولین توقع داریم در آینده نزدیک سفری به این روستا‌ها داشته باشند و مشکلات مردم را از نزدیک پیگیری کنند.

او با اشاره به بازدید‌های اخیری که از روستا‌های قوامیه، قنبرآباد، رضویه، چکاب و عباس آباد داشته است، افزود: با توجه به اینکه که گاز و برق به این منطقه رسیده است اما متاسفانه مردم از آب بهداشتی و لوله کشی آب محروم هستند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به  سفر استاندار در سال ۱۳۹۷ به روستاهای این منطقه، بیان کرد: برای رفع این مسئله قول مساعد داده شد به همین منظور قریب به ۲ یا ۳ کیلومتر از ۱۲ کیلومتر بحث زیر ساخت و لوله کشی و یک منبع ذخیره آب هم آماده شد ولی بخشی از این پروژه باقی مانده است.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهر دیهوک تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بار‌ها اشاره کرده اند، مسئولین با روحیه جهادی و انقلابی وارد بشوند و این مشکل آب که از ملزومات اولیه یک زندگی است، هر چه سریع‌تر رفع شود.

او با اشاره به اینکه بنده و مردم پیگیر حل این موضوع هستیم، گفت: ان شاء الله خبر خوش آبرسانی را در آینده نزدیک به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار