امام جمعه طبس گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر وحدت و انسجام ملی است و نباید به میدانی برای انتقام گیری و تسویه حساب‌های سیاسی تبدیل شود.

حجت الاسلام محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه در انتخابات مشارکت گسترده یک امر ضروری و لازم است، گفت: انتخابات مظهر وحدت ملی و انسجام ملی است نه میدان انتقام گرفتن و مسئولان انتخابات باید امانت‌دار باشند تا یک رأی جابجا نشود.

او افزود: رقابت سالم در انتخابات و قانون مداری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و مردم تلاش کنند، فرد اصلح را برگزینند.

حجت الاسلام محمدی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ به سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، بیان کرد: تسهیل بعضی قوانین دست و پا گیر، نظارت بر حسن انجام کارها، برخورد با قاچاق کالا و رانت خواران و پرهیز از خام فروشی‌ از جمله کارهایی است که برای تحقق این شعار باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


امام جمعه طبس ضمن تقدیر از خدمات و زحمات نیروی انتظامی در ایام نوروز، تصریح کرد: ۳۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ایام تعطیلات در مناطقی که لازم بود، حضور داشتند.

او ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه جشن نیمه شعبان، افزود: باید تلاش کرد که جشن نیمه شعبان باشکوه، ولی با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.