رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی منجر به پلمب مجدد یک تالار عروسی در ساوه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،دکتر کریمی معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه از دریافت اخطار پلمب از سوی یک تالار پذیرایی در شهر ساوه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

کریمی افزود: شامگاه جمعه ۷ فروردین طی بازدید کارشناسان بهداشت، یکی از تالار‌های پذیرایی شهر ساوه به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و حضور بیش از اندازه مهمان‌ها اخطار پلمب دریافت کرد.

او اضافه کرد: تالار پذیرایی مذکور که در ماه گذشته هم به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌ها پلمب شده بود، ۲۴ ساعت بعد از دریافت اخطار، مجددا پلمب و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: متاسفانه علیرغم تاکید فراوان در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همچنان شاهد قانون شکنی از سوی برخی از صاحبان صنوف و افراد بوده و به دنبال این رفتار‌های غیر مسئولانه شاهد افزایش آمار مبتلایان در سطح شهرستان ساوه هستیم.

او ادامه داد: کارشناسان بهداشت با تمام توان و در تمامی ساعات شبانه روز بر اجرای صحیح شیوه نامه ها نظارت کرده و با جدیت در مقابل قانون شکنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.