معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از انجام ۷ هزار و ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از انجام ۷ هزار و ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان و پلمب بیش از ۷۲ مرکز متخلف بهداشتی از آغاز طرح سلامت نوروزی از مراکز و اماکن استان خبر داد.

او گفت : طرح بسیج سلامت نوروزی در استان از روز ۲۵ اسفندماه با فعالیت ۳۰۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در قالب ۷۳ تیم آغاز و تا ۱۵ فروردین امسال در سطح استان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به صورت شبانه و سرزده روزانه از ساعت هشت صبح تا هشت شب کار نظارت و بازرسی را با دقت انجام می‌دهند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: بازرسان ضمن تشدید نظارت و کنترل‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی، اقامتی و بین راهی نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

او به انجام ۷ هزار ۶۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط در استان از آغاز طرح سلامت نوروزی از مراکز و اماکن استان خبر داد و ادامه داد: ۲۵۰ واحد متخلف در بازده زمانی اجرای این طرح به مراجع قضایی معرفی و ۷۲ واحد هم پلمب شده است.

شکیبا گفت: در این مدت یک‌هزار و ۷۱۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط معدوم شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.