رئیس هیأت دو و میدانی لرستان گفت: نفرات برتر رقابت‌های انتخابی دو و میدانی بزرگسالان آقایان استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور (مشهد) معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، ایرج سپهوند رئیس هیأت دو و میدانی لرستان گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ ورزشکار و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در ۹ ماده پرش با نیزه، پرتاب دیسک، پرتاب وزنه، ۱۰۰متر، ۲۰۰متر، ۴۰۰متر، پنج هزار متر، یکهزار و ۵۰۰ متر و هشت هزار متر برگزار که نفرات برتر هر ماده مشخص شدند.

او گفت: در ۱۰۰ متر امیررضا معین پور با ۱۰/۹۹، سید داوود نورالدینی با ۱۱/۰۷، علی یاری با ۱۱/۲۰ و امیرمحمد محمودی با ۱۱/۸۸ از خرم آباد نفرات برتر شدند.

رئیس هیأت دو و میدانی لرستان ادامه داد: در ۲۰۰ متر یونس کوشکی با ۲۴/۵۳ از بروجرد آرین آزادی با ۲۵/۸۰ از خرم آباد، در ۴۰۰ متر میلاد سروندی با ۵۰/۰۶ از بروجرد، علی شیرویه با ۵۳/۲۲ از بروجرد و محمد مهدی کلهر با ۵۸/۴۰ از اشترینان مقام برتر را کسب کردند.

سپهوند گفت: در ۸۰۰ متر محمد بادافروز با ۲/۰۱/۲۸ از اشترینان در ۱۵۰۰ متر امیرحسین پاپی با ۳/۵۹/۱۰ از خرم آباد علی فهیمی با ۴/۰۴/۱۲ از بروجرد، میعاد گودرزی با ۴/۳۲/۵۰ از بروجرد رضا مصطفی نژاد با ۴/۴۸/۱۵ از خرم‌آباد و دانیال نصیری با ۴/۵۱/۲۵ از خرم آباد نفرات برتر مسابقات شدند.

او بیان کرد: در پنج هزار متر امید بیرانوند با ۱۸/۲۵/۲۸ از خرم آباد، علی ولیپوری با ۱۸/۲۶/۴۰ از بروجرد، حمید سمیعی با ۱۹/۰۱/۱۰ از الیگودرز، یاسین میرزانژاد با ۱۹/۵۹/۹۰ از الشتر و رضا صیادی با ۲۱/۵۰/۱۱ از خرم آباد نفرات برتر شدند.

رئیس هیأت دو و میدانی لرستان ادامه داد: در پرتاب وزنه امیرحسین علیپور با ۱۴/۱۳، مالک مولکی با ۱۱/۴۶ از خرم آباد در پرتاب نیزه مهدی فتحی گنجی با ۵۷/۸۰ از خرم آباد در پرتاب دیسک مبین گودرزی با ۳۳/۲۴ از بروجرد و حسین شمس الدینی با ۳۱/۰۴ از خرم آباد نفرات برتر شدند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.