امام جمعه موقت ریگان :

همه برای پیشتیبانی از تولید همت کنند

حجت الاسلام غضنفرآبادی گفت: پشتیبانی از تولید به دست مسئولان نیست؛ بلکه همه مردم باید همت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، امام جمعه موقت ریگان با تبریک فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و آغاز سال نو گفت: خیر فراوان و خیر کثیر در این سال فقط ظهور منجی عالم بشریت است و  همه ما باید زمینه ظهور امام زمان (عج)  را فراهم کنیم.

او افزود: تلاش‌های دلسوزانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) را ارج می‌نهیم و آرزوی توفیق و سربلندی برای این زحمتکشان عرصه امنیت داریم. 

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی تصریح کرد: ۱۲فروردین یکی از روز‌های بسیار مهم و ایام الله  است که مردم فهیم ایران اسلامی با رای ۹۸درصدی خود به جمهوری اسلامی ایران نه بزرگی به حذف سلطنت داشتند.

او بیان داشت: هر کس بخواهد با نگاه مادی به جمهوری اسلامی نگاه کند به بیراهه خواهد رفت  و افراد زیادی در این زمینه به بیراهه رفتند.

امام جمعه موقت ریگان بیان کرد: این انقلاب، انقلابی الهی است که زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) می‌باشد.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در آغاز سال ۱۴۰۰ کامل، جامع، راهگشا و بسیار هوشمندانه بیان شد، تصریح کرد: بیانات معظم له مقابله با جنگ روانی دشمن،  جنگ رسانه‌ای استکبار ، جنگ اقتصادی و سیاسی  است. 

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی بیان داشت: معظم له در طول ۱۰ سال گذشته با عناوین مختلف در نامگذاری به تولید اشاره داشتند و در ۲ سال اخیر صراحتا به این موضوع پرداختند. 

او افزود: پشتیبانی از تولید به دست مسئولان نیست؛ بلکه همه مردم باید همت کنند و استفاده از وسایل ساخت داخل تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود که این امر به رونق تولید کمک خواهد کرد. 

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: باید تلاش کرد تا موانع رفع تولیدات برطرف شوند. 

او  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: نامزدهای ریاست جمهوری چهار چوب‌ها، قوانین و مقررات و ظرفیت قوه مجریه را بدانند و دنبال بهانه جویی نباشند و غیرعاقلانه صحبت نکنند.

 حجت الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: نامزدها همه مشکلات را به درستی شناسایی و چاره جویی کنند و اگر افرادی این ظرفیت‌ها را دارند، وارد میدان شوند.

او به سخنان معظم له در باره برجام اشاره و عنوان کرد: معظم له فرمودند آمریکا باید تمام تحریم‌ها را یک جا لغو کند و در میدان عمل راستی ازمایی کند. 

امام جمعه موقت ریگان به گلایه مقام معظم رهبری در باره فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده است.

او بیان داشت: ما نیاز به سرمایه گذاری سالم داریم وسرمایه گذاری سالم باعث شکوفایی و بالندگی کشور و رفع تحریم‌ها خواهد شد. 

 حجت الاسلام غضنفرآبادی  در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این هفته به انتقال آب از سد نسا بم به شهرستان‌های شرقی استان اشاره و بیان کرد: با تخصیص یک میلیارد و  ۵۰۰  میلیون تومان آبرسانی به شهر‌های فهرج، نرماشیر و ریگان به زودی انجام خواهد شد.

او از  حادثه خیر بودن محور ریگان به نرماشیر سخن گفت و خواستار درنظر گرفتن اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ برای  دو بانده شدن این محور شد. 

خطیب جمعه ریگان از گاز رسانی به شهر‌های ریگان و گنبکی و روشن شدن مشعل گاز این دو نقطه به زودی در این شهرستان خبر داد وتصریح کرد: مشکل تعرفه‌های برق شهرستان های شرقی به زودی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.