فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارق منزل با ۷ میلیارد ریال اموال ربوده شده در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در شهرستان ملایر و به سرقت رفتن مقادیر قابل توجهی وجه نقد و طلا از یکی از شهروندان، ماموران در صحنه حاضر شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران و به دست آمدن سر نخ‌هایی از سارق، مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و در بازرسی از مخفیگاهش بخش قابل توجهی از اموال مسروقه که ارزش آن‌ها ۷ میلیارد ریال برآورد شده کشف و به مالباخته تحویل و اقدامات لازم به منظور کشف مابقی اموال نیز در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تاکید کرد: مردم از نگهداری وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند و آن را به صندوق‌های امانات در بانک‌ها بسپارند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.