رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان غير بومی و کشف ۸ دستگاه خودرو مسروقه در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت:  به دنبال وقوع سرقت های متعدد خودروهای گروه پژو به شکل روشن در ساعات اوليه بامداد از سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسي ميدانی و باز بينی تصاوير ضبط شده در محل های سرقت، مشخص شد کليه سرقت ها به يک شيوه و شگرد رخ داده به نحوی که سارقان با سوء استفاده از غفلت مالکان که خودرو خود را حتی برای لحظه ای کوتاه روشن گذاشته بودند، اقدام به سرقت کرده اند.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: در رسيدگی به پرونده مشخص شد، سرقت های مشابه ديگری به همين شيوه و شگرد در سطح شهرستان بهار رخ داده که با بررسی و کنترل تردد خودروهای مسروقه مشخص شد، خودروهای سرقتی به یکی از استان های غربی منتقل شده اند.

او بیان کرد: پليس آگاهی این استان فهرستی از سارقان که با اين شيوه و شگرد دارای سابقه کيفری بودند اخذ و در اقدامات فنی هويت یکی از آنان که دارای سوابق متعدد سرقت خودرو به همين شيوه و شگرد بود، شناسايی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان یاداور شد: متهم که يک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را از این شهرستان سرقت کرده بود، در استان مذکور دستگير و به پليس آگاهی استان همدان منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: متهم در بازجویی اوليه و مواجهه با دلايل و مستندات موجود به سرقت ۸  دستگاه خودرو از سطح شهرستان های همدان و بهار اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به این که با راهنمایی سارق و اخذ نيابت قضائی خريداران خودروهاي مسروقه که ۲ نفر بودند در استان موصوف دستگیر و خودروهای مسروقه کشف و تحويل مالباختگان شد، گفت: متهمان با قرار تامين مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.