سردار القاصی مهر از کشف ۱۴ قطعه کارت سوخت قاچاق در یکی از جایگاه‌های سوخت سطح استان ایلام که اقدام به فروش غیر قانونی ۷ هزار لیتر بنزین قاچاق نموده بود خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه افرادی به هویت معلوم در امر قاچاق، سوء استفاده و توزیع خارج از شبکه کارت‌های سوخت سهمیه‌ای فعالیت دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام و در یک عملیات موفق پلیسی تعداد ۱۴ قطعه کارت سوخت که در بررسی بعمل آمده از آن‌ها مقدار ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی سوخت مکشوفه بالغ بر ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد:در این راستا یک نفر متهم با تشکیل پرونده، جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار القاصی مهر به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده اعمال مجرمانه افراد، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.